Mobilni trendi leta 2023
Mobile App Trends Scaled

Mobilni trendi leta 2023

Danes so mobilne naprave glavni vidik uspeha digitalnih medijev. Pospešeno spreminjajo tržne priložnosti, poslovne modele in modele delovanja. Zato lahko ob večji implementaciji pomaga spremeniti vaš poslovni akcijski načrt.

Glavni trendi v mobilnih napravah za leto 2023

1. Globalno sprejetje 5G

Ericssonovo poročilo o mobilnosti iz junija 2022 kaže, da se je okoli 580 milijonov mobilnih potrošnikov do konca leta 2021 odločilo za naročnine 5G. Leta 2022 naj bi številka dosegla 1 milijardo, kar bo do leta 2027 znašalo 4,4 milijarde. Globalno sprejetje 5G ima veliko prednosti pred 4G. Zagotavlja hitrejšo povezljivost, zakasnitev manj kot eno milisekundo, boljšo uporabniško izkušnjo in funkcionalnost. Poleg tega ponudniki storitev 5G zagotavljajo več podatkov in izboljšane storitve.  Prihodnje tehnologije za razvoj mobilnih aplikacij vključujejo tudi virtualno resničnost, zdravstveno varstvo, ki podpira IoT, povezana vozila in domove, e-trgovino in nosljive naprave. Tako je v prihodnosti mobilnih komunikacij veliko prostora za 5G.  S sprejetjem 5G lahko podjetja hitro in brez večjih prekinitev opravljajo zapletene naloge. Hitrejša internetna povezljivost ponuja tudi priložnosti za eksponentno rast podjetij.

2. Progresivne spletne aplikacije

Progresivne spletne aplikacije (PWA), imenovane tudi hibridne aplikacije, se uporabljajo za izdelavo spletnih tehnologij, ki so na dobri poti, da postanejo prihodnji trendi mobilnih aplikacij. Zaposleni so, da uporabnikom zagotovijo izkušnjo, enakovredno domačim aplikacijam. So stroškovno učinkoviti, cenejši za izdelavo in delovanje brez povezave. Prav tako jih je mogoče povezati (in deliti). Te aplikacije je mogoče optimizirati za iskalnike in sploh ne potrebujejo trženja aplikacij, da bi jih uporabniki odkrili. Poleg tega lahko progresivne spletne aplikacije povečajo sodelovanje strank , povečajo oglede strani in zmanjšajo stopnjo obiskov ene strani. Zahtevajo manj prostora za shranjevanje v primerjavi z drugimi domačimi aplikacijami. Twitter Lite PWA na primer zahteva manj prostora za shranjevanje kot aplikacija Twitter za naprave Android ali iOS. PWA ponujajo velike prednosti podjetjem, zlasti MSP (Small Business Enterprises). Izboljšajo mobilni promet, zmanjšajo uporabo pomnilnika naprave ter povečajo hitrost nalaganja in namestitve. Torej povečanje povprečne konverzije in angažiranosti za podjetja. PWA bodo ostali pomemben trend v letu 2023 in prihodnjih letih.

3. Mobilna plačila

Plačilne aplikacije obstajajo že nekaj časa in zdaj je trg močan in raznolik, z odličnimi rešitvami, ki jih ponujajo banke, operaterji in neodvisni ponudniki storitev, kar prispeva k njegovi stalni rasti. Seznam razpoložljivih rešitev je impresiven: PayPal, Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay, Venmo, Cash App, Zelle… in mnoge druge. Mobilno plačevanje je priročno, hitro in, kar je najpomembneje, varno.Napredek tehnologije za boljšo funkcionalnost, avtomatizacijo, boljšo varnost in funkcije zasebnosti je imel ključno vlogo pri oblikovanju naših pričakovanj po letu 2022. ReportCrux ocenjuje, da bo do konca leta 2027 trg dosegel 8.724,2 milijarde USD s CAGR 34,2 %. Precej impresivno, glede na to, da je leta 2019 znašal 827,6 milijarde USD. K temu trendu so prispevale tudi transakcije brez povezave. Od začetka pandemije Covid-19 se je število osebnih komunikacij močno zmanjšalo, mobilno plačevanje pa je postalo varnejša možnost. Bližinske transakcije s pametnimi telefoni ne zahtevajo stika med osebami ali menjave denarja ali kovancev (ki se jih dotikajo drugi). Poleg tega nudijo dodatno raven varnosti. Mobilna plačila odpravljajo potrebo po kreditnih karticah ali gotovini. Da, pametni telefon je mogoče tudi ukrasti, vendar so občutljivi podatki zaščiteni..Z mobilnimi plačili lahko podjetja pospešijo transakcije in ustvarijo hitrejšo in uporabniku prijaznejšo izkušnjo za svoje stranke. Tako na spletu kot brez povezave.

4. m-trgovina / mobilna trgovina

Mobilno poslovanje je bilo eden najpomembnejših mobilnih trendov v letu 2022 in bo tudi v letu 2023. Ob upoštevanju scenarija zaklepanja in socialne distanciranja je prodaja mobilne trgovine narasla s presenetljivo hitrostjo. Zakaj presenetljivo? Čeprav so pametni telefoni veljali za ključne elemente na poti uporabnika do nakupa, je bila prevlada osebnega računalnika kot izbranega orodja za dokončanje nakupa nesporna. Med pandemijo Covid-19 je e-trgovina na splošno eksplodirala in sledila je m-trgovina. Zdi se, da so mobilna plačila, boljše nakupovalne aplikacije in izboljšano mobilno spletno oblikovanje opravili svoje delo. Po podatkih Insider Intelligence naj bi vrednost mobilne trgovine leta 2024 dosegla 620 milijard dolarjev ali 42 % e-trgovine. Raziskovalna agencija trdi, da so bile tablice, kljub oblikovanju bistveno manjše populacije naprav, pomembne za oblikovanje tega trenda. To je lahko podatek, ki bi ga izdajatelji aplikacij morali imeti v mislih. Mobilno poslovanje je lahko priročno, hitro in varno. Poleg tega ponuja številne prednosti za podjetja in podjetja. Podjetja, razvita s sistemom, ki je enostaven za uporabo, lahko uporabljajo mobilno trgovino za učinkovito izvajanje transakcij. Zagotavlja širši doseg, ki podjetjem omogoča ciljanje na potrošnike glede na njihovo lokacijo, vrsto naprave, ki jo uporabljajo, in ponudnike storitev.

5. Nosljivi izdelki

Od pametnega nakita (prstani, zapestnice, ure) do senzorjev, nameščenih na telesu, in merilnikov telesne pripravljenosti, ljudje uporabljajo nosljive naprave za različne namene. Po podatkih Statiste bo število nosljivih naprav do konca leta 2022 doseglo več kot milijardo. Po podatkih Globaldata naj bi leta 2023 trg nosljivih naprav presegel 54 milijard dolarjev. Nosljiva tehnologija nam daje več kot le dodatke za zabavo. Pametne ure, na primer, mnogi uporabljajo za spremljanje svojega zdravja kot merilnik telesne pripravljenosti. Raziskava je bila izvedena na univerzi Northwestern in Shirley Ryan Ability Lab v Chicagu leta 2020, v kateri je bila zasnovana nosljiva naprava za spremljanje zgodnjih znakov in simptomov bolnikov s COVID-19.

6. Zložljive naprave

Znotraj kategorij digitalizacije se bo zaposlovanje zložljivih naprav izjemno povečalo med letoma 2023 in 2027. Po podatkih Technavia naj bi se velikost trga povečala za več kot 73 milijard dolarjev (pri CAGR nad 15 %). Doslej so bile zložljive naprave eden najmočnejših trendov v mobilni domeni. Z njihovo rastjo se je industrija razvoja mobilnih aplikacij presenetljivo spremenila. Če torej izkoristite ta trend, lahko pomaga učinkovito povečati vaše podjetje. Kakšna je privlačnost? Največja možna velikost zaslona na napravi, ki še vedno lahko gre v uporabnikov žep ali vsaj v roko. Pametni telefon za vsakodnevno uporabo z velikostjo zaslona, ​​kot je tablica, ponuja prenosljivost in s tem zbuja valove. Zložljive naprave lahko štejemo za dobrobit za rast vašega podjetja. Ponujajo napreden dizajn z več zasloni za upravljanje. Poleg tega imajo zložljive naprave nabor pametnih in inovativnih ključnih funkcij, ki izboljšujejo produktivnost. Poleg tega zagotavljajo večjo vzdržljivost in izboljšano moč. Na kratko, zložljive naprave so prilagodljive, priročne in zdrava možnost za podjetja.

7. Mobilna virtualna resničnost

Navidezna resničnost je nekaj, s čimer se kreativni ljudje po vsem svetu že dolgo poskušajo spopasti, z različnimi rezultati. Vstopite v leto 2022 in Metaverse. Ne glede na to, kako dojemamo ta projekt, je zagotovo pustil učinek. Zdaj se glede na verodostojne vire in naše lastne napovedi zdi, da se trg po letih poskusov, zanimivih dogodkov, ki so jim sledili spektakularni neuspehi (ali tiho jokanje), vztrajno razvija v nekaj, kar bi lahko delovalo v večjem obsegu. Strojna oprema še vedno ostaja ključni izziv za industrijo, če ne zaradi tehnoloških razlogov pa zaradi tržnih (na tisti »aha!« trenutek med kupci še vedno čakamo). IDTechex , ki že nekaj časa opazuje trge obogatene/navidezne resničnosti, trdi, da je tehnologija izven povoja . Leta 2023 bo navidezna resničnost vedno bolj racionalizirana in poenostavljena z nizkocenovnimi samostojnimi napravami, ki bodo prispevale k njenemu uspehu. Po navedbah podjetja bo industrija slušalk XR med letoma 2023 in 2033 rasla s CAGR v višini 13 % (XR — Extender Reality pomeni tako navidezno resničnost kot razširjeno resničnost).

Kakorkoli že, zdi se, da se VR resnično dogaja, zato imejte odprte oči in bodite prvi, ki bo to izkoristil, kot vsi vemo – biti prvi je zelo pomemben.

8. Mobilna obogatena resničnost

Kaj je zdaj večje in širše dostopno (od leta 2022)?

Seveda, to je obogatena resničnost!

To je tehnologija, ki nam je že dala nekaj izjemnih funkcionalnosti in resnično poglobljenih izkušenj v mobilnih aplikacijah za e-trgovino (ali ni namestitev 3D modelov pohištva v vaš prostor na fotoaparatu preprosto čista?), življenjski slog (to pomeni virtualno dekoracijo hiše, preizkušanje novih ličil ali oblačil na kameri ali v aplikaciji), zabava in igranje iger (lov na Pokemone ali prave pošasti s Čarovnikom). Z razvojem namenske strojne opreme za obogateno resničnost se bodo leta 2023 in pozneje stvari še izboljšale. Tehnologija je že dosegla nekaj drznih in uspešnih dosežkov v poklicnem okolju v panogah, od medicine in kirurgije do mnogih drugih. Obseg je kralj in popularizacija AR na množičnem trgu je lahko večji izziv, vendar je gotovo, da lahko razvijalci aplikacij računajo na nove priložnosti leta 2023 in kasneje.

9. Beacon tehnologija

Beacon tehnologija pomeni uporabo majhnih naprav (svetilnikov) za komunikacijo z mobilnimi telefoni in aplikacijami v njihovi bližini. Svetilnike je mogoče uporabiti za pozdravljanje uporabnikov mobilnih aplikacij nakupovalnih aplikacij na lokacijah v resničnem življenju … in jim poslati nekaj dodatnih ponudb. Paciente je mogoče v velikih ustanovah voditi naravnost do njihovih zdravnikov, kar poenostavi registracije in prijave. Ta tehnologija že ima široko paleto aplikacij v e-trgovini, maloprodaji, zdravstvu, logistiki, bančništvu in trženju. Proximity marketing (taktika komuniciranja z mobilnimi uporabniki v določeni bližini) je izraz, ki bi ga razvijalci in izdajatelji mobilnih aplikacij morali poznati. Navsezadnje so mobilne aplikacije z dostopom do interneta že pomembno orodje, ki se uporablja na ta način. Leta 2023 bo šla tehnologija še dlje, saj bo zagotavljala natančne podatke o vedenju uporabnikov in nakupovalnih običajih, kar bo spodbudilo več implementacij in poslovnih priložnosti za izdajatelje in razvijalce aplikacij.

10. Super aplikacije

Super Apps je izraz za velike mobilne aplikacije, ki združujejo več funkcij in tako nadomeščajo številne manjše, ločene aplikacije. S tehničnega vidika je lahko super aplikacija pravzaprav zbirka več mini aplikacij, ki se skrivajo za robustnim in (upajmo) pogosto prilagodljivim vmesnikom, ki omogoča opravljanje množice različnih nalog. Ne glede na tehnične podrobnosti Super App ponuja popolno, vseobsegajočo uporabniško izkušnjo. Na primer, aplikacija mobilne banke lahko ponuja dodatne funkcije, kot so nakup zavarovanja, avtomatizacija plačil komunalnih računov, interakcije z uradno upravo in vladnimi institucijami, plačilo parkirnin, vozovnic in tako naprej. Rast nekaterih aplikacij v Super Apps je naravna posledica velikega števila novih aplikacij, ki se vsak mesec naložijo v vse trgovine z aplikacijami. Neizogibno prihajamo do točke, ko so uporabniki preobremenjeni s številom aplikacij, ki so nameščene na njihovih telefonih, zato težijo k rešitvam vse v enem. Superaplikacije so bile že leta 2022 živ trend in napovedujemo, da bodo leta 2023 še bolj priljubljene. Velike aplikacije lahko iščejo še več priložnosti za rast. Vsak bi moral opazovati svojo konkurenco in poskušati raziskati niše, če je to mogoče.

11. Mobilna varnost: dvostopenjska avtentikacija, biometrija

Bolj kot so mobilne aplikacije integrirane v naša življenja in večji kot je obseg njihovih storitev, večji je pritisk na varnost. Super aplikacije so lahko odličen primer, zakaj bodo nove metode za preverjanje pristnosti leta 2023 in pozneje pomembnejše. Z osnovno aplikacijo, ki vključuje več in več modulov (mini aplikacij), lahko ena sama kršitev povzroči grozljivo izgubo podatkov, ukradene identitete, številke kreditnih kartic, nepooblaščen dostop do drugih storitev itd. Videli bomo več aplikacij, ki se zanašajo na varnostne ukrepe, rezervirane za profesionalne storitve, kot je preverjanje osebne izkaznice, preverjanje pristnosti v dveh korakih in celo biometrija (kot je prepoznavanje obraza ali identifikacija s prstnim odtisom). Raziskovanje teh tehnologij pri razvoju mobilnih aplikacij je ključnega pomena pri iskanju pravega ravnovesja med varnostjo in uporabnostjo. Seveda so ti odvisni od aplikacije in njenega namena. Za dober začetek priporočamo ta članek Avasta – to je obsežen vodnik po različnih varnostnih ukrepih.

12. Internet stvari

Več stvari bo dostopalo do interneta in imelo svoje aplikacije. Od pametnih televizorjev do široke palete naprav, vključno s zračnimi filtri, hišnimi alarmi in nadzorom, sistemi strelovoda, kuhinjskimi aparati … in pametnimi avtomobili ali pomočniki, kot je Amazonova Alexa. Forbes napoveduje, da bo do konca leta 2023 v internet povezanih več kot 40 milijonov pametnih naprav. Aplikacije za stvari, ki želijo (in morajo biti na spletu), so zelo prisotne v trgovini Apple App Store in so pomemben del kategorije Lifestyle. Svetilniki, AR/VR, Super Apps… vsi kažejo, da bo pametni telefon vedno bolj vključen v naše vsakodnevne dejavnosti, postajal bo naša razširitev in način za interakcijo s svetom.

13. Prilagajanje, optimizacija

V kontekstu super aplikacij, interneta stvari, tehnologij svetilnikov in AR/VR mnoga podjetja ugotavljajo, da je v procesu povečevanja prihodkov od mobilnih aplikacij ustvarjanje kohezivnega poslovnega okolja in odlične uporabniške izkušnje še večji izziv kot razvoj tehnologije sama. Morda imate na voljo vsa orodja za izdelavo zmogljive Super aplikacije s čudovitimi mini aplikacijami, ki so jih razvile ločene ekipe … vendar večji ko je obseg, težje ga je razložiti novim uporabnikom in se jim prilagoditi, ko namestijo aplikacijo . Prilagajanje in optimizacija postaneta ključna za pridobivanje uporabnikov, sprejemanje storitev in na koncu za ohranjanje uporabnikov. Prilagajanje aplikacij postane funkcija, ki jo morate imeti. Bolj ko postane aplikacija zapletena, bolj bi moral biti ta proces zasnovan na podatkih – od skrbne optimizacije njihovih strani z izdelki v vseh trgovinah z aplikacijami do promocije in trženja. Testiranje bo pomembnejše kot kdaj koli prej, tako kot imeti dobrega partnerja za merjenje mobilnih naprav, ki bo naši aplikaciji omogočil, da izve več o svojih uporabnikih.

14. Umetna inteligenca in strojno učenje

Večji kot je obseg, bolj sofisticirane morajo postati naše rešitve. Umetna inteligenca in strojno učenje bosta ključna v procesu optimizacije uporabniške izkušnje in na koncu omogočanja najboljše možne prilagoditve mobilnih aplikacij. Od virov novic, priporočil za izdelke, obvestil, vzorcev uporabe in varnostnih ukrepov – AI / MR bo ključno orodje za zagotavljanje podatkov analitičnim ekipam. Klepetalni roboti so vedno bolj priljubljen način za zagotavljanje podpore strankam z mobilnimi aplikacijami. Samo njihov trg (ne le za mobilne aplikacije) naj bi po raziskavah Researchandmarkets.com do leta 2027 dosegel 13,9 milijarde dolarjev .

15. Lokalizacija

Po analizi na stotine A/B testov, izvedenih prek naše platforme SplitMetrics Optimize , toplo priporočamo vsem razvijalcem in založnikom mobilnih aplikacij: lokalizirajte svoj izdelek in strani izdelkov v vseh trgovinah z aplikacijami. Vključitev kulturno pomembnih slik in sporočil na strani izdelka aplikacije lahko vodi do dramatičnega dviga stopnje konverzije.

Vir: povzeto po App Growth Blog

Vnesite iskano in pritisnite Enter

Košarica