Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine priporočam.si

Kupce obveščamo, da je bil v Uradnem listu RS, št. 130/22 z dne 11.10.2022 objavljen novi Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), ki se je pričel uporabljati z dnem 26.1.2023. S celotnim besedilom novega ZVPot-1 se lahko seznanite na naslednji povezavi: https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina?urlid=2022130&stevilka=3083.

SPLOŠNE DOLOČBE

Priporočam.si je spletna trgovina podjetja JB TRADE D.O.O. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

 

KONTAKT

Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas, v času uradnih ur od ponedeljka do petka, med 9.00 in 15.00 uro.

Telefon: 064 275 535
E-pošta: info@priporocam.si

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec oziroma potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko kupec pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z nedvoumno izjavo (pisno preko Obrazca za odstop od pogodbe ali ustno preko telefona), s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kupec pravice do odstopa ne more uveljavljati v primerih, ki jih izključuje veljaven Zakon o varstvu potrošnikov.

Kupec mora zahtevek, vključno s svojimi osebnimi podatki ter transakcijskim računom za vrnitev kupnine, poslati na e-naslov: info@priporocam.si ali naslov JB TRADE, d. o. o., Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj, s pripisom »Spletna trgovina Priporočam.si«. V primeru odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, lahko kupec neobvezno uporabi vzorčni odstopni obrazec, objavljen na spletni strani Priporočam.si. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v zakonskem roku.

Kupec lahko izdelek pošlje ali osebno prinese na naslov JB TRADE, d. o. o., Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj. Kupec blago vrne ali izroči brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14. dneh od dneva, od katerega je kupec podjetje JB TRADE d. o. o. obvestil o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe

Ico DocPriporočam.si – Odstop od pogodbe [PDF, 572 KB]

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • Previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen.
  • Če izdelek vrnete osebno na sedežu podjetja JB Trade d.o.o., Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj, dajte izdelek na vpogled referentu.
  • Pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (mobilni telefoni, monitorji, LCD televizorji …).
  • Nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine).
  • Prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena.
  • Ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema).
  • Vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov, dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.

V primeru, ko kupec ne ravna skladno s prejšnjim odstavkom, ne izgubi pravice do odstopa od pogodbe, odgovarja pa za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno samo za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Podajalec ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se štejejo vse bistvene lastnosti izdelka in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali namenu strank štejejo za odločilne ter na katere ponudnik v primeru vrednosti ne bi pristal oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Poglavje splošnih pogojev Odstop od pogodbe in vračilo izdelka, glede odstopnega upravičenja, velja samo za potrošnike, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi
    obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake

Ico DocPriporočam.si – Uveljavljanje stvarne napake [PDF, 684 KB]

GARANCIJA IN POŠILJANJE NA SERVIS

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vsi artikli imajo najmanj 1 mesec garancije, oz. toliko kot je navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, s potrjenim garancijskim listom in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali računu. Inforamcija o garanciji je predstavljena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če inforamcije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Izdelek lahko na lastno zahtevo predate pri prodajalcu v trgovini. Prodajalec bo v tem primeru v uslugo poslal artikel na pooblaščen servis, ki je naveden na garancijskem listu artikla. Izdelke, ki jih v garancijsko popravilo pošiljate preko dostavne službe, morajo biti ustrezno zaščiteni (najbolje v originalni embalaži), saj podjetje JB TRADE D.O.O. ne odgovarja za poškodbe, ki bi nastale med transportom.

Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Pošiljanje oz. predaja artikla v garancijsko popravilo:

Prosim, da na naš naslov (Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj) dostavite/pošljete kompleten paket artikla, pri telefounu (telefon, polnilec, kabel, škatla…) ter zraven priložite kopijo računa in vaše kontaktne podatke s kratkim opisom napake. Po naših izkušnjah servis traja minimalno 28dni. Med tem časom nimamo kontakta s servisom (trgovina JB TRADE D.O.O. vam ne more dajati informacij o samem poteku servisa), zato bomo povratno informacijo imeli šele ko se paket vrne iz popravila. Prosili bi vas tudi (če je možno) odstranite vsa gesla ali vzorce za vstop v napravo.

OPOMBA – NUJNO!!!
Potrebno se je zavedati, da se med popravilom ali pregledom lahko izbrišejo osebni podatki, kot so nastavitve, telefonske številke, fotografije itd.
Garancijsko popravilo je brez posledičnih stroškov le, če gre za napako izdelka ali proizvodno napako.
Pri pošiljanju naprav, katerih napake so izključene iz garancije proizvajalca, se zaračuna pristojbina za obdelavo v višini do 25,00 EUR.

Te izključitve so:

  • Mehanske poškodbe
  • Poškodbe zaradi tekočine
  • Uporaba dodatne opreme/programske opreme drugih proizvajalcev
  • Poškodbe zaradi nepravilne uporabe
  • Nepooblaščeno odpiranje naprave

Obdelava garancije je možna le, če naprava ni zaklenjena ali je bila ponastavljena na tovarniške nastavitve. Blokirana naprava bo vrnjena na stroške pošiljatelja.

 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu blaga
  • z nakazilom na transakcijski račun JB TRADE D.O.O. (predračun)
  • s plačilno kartico ali kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, Maestro)
  • plačilo na obroke – Leanpay (Cenjene stranke naproščamo, da se pred izbiro plačila na obroke Leanpay prehodno verirficirajo na uradni strani https://leanpay.si)

 

Ob plačilu s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki, ki so v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, dokler se kupoprodajna pogodba (naročilo) v elektronski obliki hrani na strežniku ponudnika.

 

DOBAVNI ROK

Rok dobave blaga za izdelke iz zaloge je 2 – 7 delovnih dni. Dobavni rok za izdelke, ki so na zalogi pri dobaviteljih je 2 – 21 dni po prejetem naročilu. Ponudnik bo kupca redno in ažurno obveščal o dobavnem roku naročenih izdelkov.

V primeru, da ponudnik katerega od naročenih izdelkov ne more dostaviti v predvidenem dostavnem roku zaradi nepredvidljivih razlogov (zamuda Pošte Slovenije, vremenske okoliščine, zamude zaradi posledic nalezljive bolezni COVID-19, in podobno), na katere ponudnik nima vpliva, bo kupca o tem obvestil preko elektronske pošte ali telefona in kupcu ponudil nov dostavni rok. Kupec ima v tem primeru pravico do brezplačnega odstopa od pogodbe.

 

DOSTAVA

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

 

CENIK DOSTAVE

Poštnina za nakup katerega koli artikla znaša 6,00 EUR (vključen DDV)
Poštnina za nakup nad 200,00 EUR ne vsebuje poštnine

V primeru plačila po povzetju, mora kupec plačati provizijo za nakazilo denarja po rednem ceniku Pošte Slovenije (0,96 EUR).

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.

 

VELJAVNOST PONUDBE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 101. čl., 1. odstavek 2 točka in 104. čl. ZDDV-1, na podlagi 110. čl. ZDDV-1 na računu ni izkazan. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo  JB TRADE D.O.O. kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje JB TRADE D.O.O. skrbi za ažurnost in točnost podatkov, objavljenih v spletni trgovini www.priporocam.si. Se pa lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da JB TRADE D.O.O. niti ne utegne pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo JB TRADE D.O.O. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

JB TRADE D.O.O. lahko kadar koli odstopi od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih JB TRADE D.O.O. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Priporocam.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Priporocam.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Priporocam.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s Priporocam.si

Priporocam.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Priporocam.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Priporocam.si ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Priporocam.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

 

ARHIVIRANJE POGODB

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju JB TRADE D.O.O., Kolodvorska cesta 4, SI-4000 Kranj, Slovenija

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni siva_b udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

 

POSTOPEK OBRAVNAVE PRITOŽB IN SODNA PRISTOJNOST

V primeru pritožb, sporov ali vprašanj, se obrnite na telefonsko številko +386 (0)64 275 535 ali na elektronsko pošto info@priporocam.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na vse pritožbe se bo ponudnik (JB TRADE d. o. o.) odzval po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času.

V primeru, da sporov s kupci ne bomo mogli rešiti sporazumno, bo za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem naslovu kupca.

Podjetje JB TRADE d. o. o., Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Podjetje JB TRADE d. o. o., Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Predmetni splošni pogoji in celotno razmerje med JB TRADE d. o. o. in kupcem, ki izvira iz nakupa preko spletne trgovine Priporočam.si, se presojajo po slovenskem pravu. V primeru, da pride do spremembe kogentne zakonodaje, zaradi katere bi prišlo do neskladja med zakonskimi določbami in določbami splošnih pogojev spletne trgovine Priporočam.si, se namesto morebitnih neskladnih določb splošnih pogojev spletne trgovine Priporočam.si neposredno uporabljajo zakonske določbe.

 

Splošni pogoji začnejo veljati dne 13.04.2023.

Vnesite iskano in pritisnite Enter

Košarica